עולם הפרסום מציג לנו כיום מבחר רחב של אפשרויות לפרסם את העסק שלנו ולכל עסק, קטן או גדול, תקציב מסוים המופנה למטרה זו ועליו לנהוג בו בתבונה. כדאי להשקיע את הסכום המיועד לפרסום במוצרים הניתנים לעובדים וללקוחות העסק. על פניו שיטת פרסום זו נחשבת לפחות זוהרת מפרסום חוצות או פרסום תשדיר בטלוויזיה, אך יחד עם זאת היא בעלות נמוכה יותר ולא פחות יעילה.
כל עסק שצריך לפרסם את השירותים והמוצרים אותם הוא מציע. עסק אשר מוותר על פרסומו פשוט מדיר עצמו מהשוק הצרכני. עסק שלא עוסק בפרסום של עצמו, לא יוכל להגיע לעוד לקוחות פוטנציאליים.
מבחר אפשרויות הפרסום כיום הינו רחב ומגוון. פרסום ברשת האינטרנט, ברדיו, בטלוויזיה, בשלטי חוצות ועוד. ישנם עסקים רבים שאין להם את היכולת לפרסום הדורש לשם כך תקציב גדול. עסקים אלו יפנו באופן טבעי לדרכים אחרות על מנת לפרסם עצמם. אחת הדרכים המומלצות הינה פרסום באמצעות מוצרי פרסום.
מוצרי פרסום הינם זולים יותר. על אף שלא תמיד ניתן למדוד ולכמת את הצלחת מוצרי הפרסום בהגעת לקוחות חדשים לעסק, הגעה של לקוחות בעקבות חשיפה דרך מוצרי פרסום יכולה להיות משתלמת אפילו במקרה שמדובר בלקוח חדש וגדול.
כיום, ניתן לקחת כל מוצר ולמתג אותו לעסק הרוצה בפרסום וזאת על ידי שימת לוגו החברה, צבעים ועוד, ואף במוצרים שונים לחשוף את ערכי החברה וזהותה. האפשרויות למוצרי פרסום אלו הן רחבות כשמדובר על מחזיקי מפתחות, סיכות, ציוד משרדי, לוחות שנה ועוד.
בשל כך שהשוק כיום עמוס במוצרי פרסום שונים של עסקים רבים יש ויצטרכו עסקים רבים ברישום פטנט או זכויות יוצרים על מוצריהם. היבטים אלו הקשורים בנושאי זכויות יוצרים הינם חשובים ואין להקל ראש בהם. הפקת מוצרי פרסום מבלי לבדוק מוצרים אחרים דומים בשוק עלולה לגרור אחריה תביעות כספיות לא נעימות.
כיום ניתן כמובן לראות תהליך שבו גם חברות גדולות בשוק הישראלי ובכלל, בוחרות בנוסף לפרסום בערוצי התקשורת המסורתיים, אף בפרסום של שיטה זו תוך הכרות בפוטנציאל הגלום בה. תופעה זו רק באה לחזק עוד יותר את הכדאיות בשימוש של מוצרי פרסום לקידום עסקים ומשיכת לקוחות חדשים.